tirsdag 17. november 2015

Baderomstrender 2015 - Johanne T

Denne oppgaven handlet det om å bli kjent med indesign. Indesign er en adobeprogram som er layerporgram der man kan lage plakater, bøker, blader og magasiner. Som i denne oppgaven skulle vi gjøre en research i forhold til hva som finnes av trender i markedet innenfor baderom og bederomsinnredning. Da jeg tok en research valgte jeg å bruke bademiljø sin nettside for å få innblikk på hva som finner av trender innen bad 2015. Ut i fra dette måtte vi lage en magasin/hefte med det man har funnet av research om baderomstrender og bilder.










I dette hefte villet jeg gjerne gjort det på nytt om jeg hadde hatt mer tid. Jeg ville endret forsidebildet, skrevet inn baresomstrender 2015 istede for bare baderomstrender og endret tekst og fått mer som en magasinfølelse når man leste i den. 
Grunn for jeg valgte å skrive om Duravit Vero på hele siste siden var fordi jeg ville få frem det som er populæret akkurat nå, men også som har vært det lenge fordi baderomsinnredningen er tidløst og kan brukes i alle hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar